واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

سلووووووووووووووووووووووووووم

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدای مننننننننننننننننننننننننننننننننننن؟؟؟؟

به قول شاعــــــــــــــــــــــر:(منظورم عمو تتله)

ای وااااااااااااااااااااای دارممممممممممم چی میبینممممم؟؟؟

بلاگفا داره درست میشهههههههههههههههه

خعلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خوشحالممممممممممممممممممممم

چقد دلم برای بکسمون تنگولـــــــــــــــــــــــــــیده بووووووووووووود

آجی مهدیه...دلارام...زهرا...س.ب...مانا...زهرا(16)...کتی...آنــــــآ...جودی آبوت(خخخ منظورم همون مادی خودمونهههه)...پانیذ...کیمیا...عسل2...همشووووووووووووووون...اگه کسی از قلم افتاد شرمنـــــــــــــــــــــده...یه وخ فک نکنههههه یادم رفته نهههههههههههههههههه بخدا اینقد ذوق دارم اسمه خودمم یادم نمیــــــــــــــــــــــاد...

امــــــــــــــــــــــــــــــا...

.

.

.

.

.

.

حالا کی میره این همه نذری که من برا درست شدنه بلاگفا کردمو انجام بده؟؟؟عایا؟؟؟

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فدای سر عشقولااااااام...

خودم انجام میدمممم

نظرات 7 + ارسال نظر
MåÐixOl جمعه 5 تیر 1394 ساعت 14:41 http://19992013.blogfa.com/

خواهری لینکی

فدای تووووو بشممم من

katy جمعه 5 تیر 1394 ساعت 14:58

سلااااااااام عششششششقم خوبی؟چه خبر؟این وب مال توئه دیه؟

سلووووم عشقمممم آرههههه فدات شممم ماله من باشه انگار ماله توئه چه فرقی دارهههه؟؟

دلارام جمعه 5 تیر 1394 ساعت 15:41

فافا هستی؟

آره عشقم

دلارام جمعه 5 تیر 1394 ساعت 15:44

فافا خجالت نمیکشی من نظر دادم هنو تایید نکردی از خدا بترس

اووف ببخشید جیگررر حواسم نبووود فدای تو بشمممم من

زری شنبه 13 تیر 1394 ساعت 14:02

سلام فافا جون چطوری؟؟؟

زری شنبه 13 تیر 1394 ساعت 22:12

فافا جون نیستی چن وقته هاااااااااااااااااااااااااااااا

تیارا سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 08:53

سلام اجی چرا اون یکی وبت بالا نمیاره؟

نمیدونم عزیزم...باز بلاگفا قاط زده...خدا رو شکر حواست بود بیای اینجا ...منتظرت بودم...بگو عزیزم اون چیزی که میخواستی بگی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.