یه عصرونه تپـــــــــــــل

سلووووووووم عصر همگی بخـــــــــــــــــیر...

عاقووو جووونم بگه براتون ما دیروز یه غلطی خوردیم یه فلاسکی از دستمون افتاد... خدا بیامرزتش جان به جان آفرین تسلیم کرد...هعییییییییییییی بیچاره فلاسک خوبی بوووود...برای شادی روحش یه صلوات بفرستین...خخخخ...عاقووو یه ماجرایی داشتیم ما با این فلاسک...در این حد که با اجازتون الان بنده با نام :

فافا فلاسک بشکن...تو کل فامیل معروف شدیممممم...خخخخ...راستی دیروزم همه فامیل ریخته بودن خونمون بعد منم که بچه مثبــــــــــــــــــــــت...نمازمو باس اول وقت بخونم(خدایی عادتمه اصن واسه ریا نیس آخه همتون منو میشناسین)بعد همه برو بچ فامیل کورس گذاشته بودن که یه کاری کنن من نمازمو قطع کنم(آزار دارن دیه چیکارشون کنم؟؟؟)خلاصه اونقد مسخره بازی دراوردن که خودشون دیه داشتن منفجر میشدن اما من یه لبخندم نزدم...انقد خوشحال شدمممم که ضایعشون کردم...خعلــــــــــــــی حال داد...شبم داداشم محبتش گل کرد زنگید پیتزا سفارش داد...اوردن زدیم بر بدن...خلاصه در کل دیروز بد نبود...ولی واااای 16 ام که شنبه باشه امتحان ریاضی نخبگان و 19 ام که سه شنبه باشه امتحان علوم نخبگان دارم....خدا رحـــــــــــــــم کنههههههه...بووووووووس

اینم یه عکس ...فقط عشقای خوجل موجل خودم؟؟؟در دو قسمت:

توی نت:

و

توی بیرون:

جوابش رو بدین

عاشقتوووونم...اینم از عکس:

http://s6.picofile.com/file/8192286900/utjtmu2na6l9ixjqvnn.jpg



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.