یه چیزیییییییییییییییییییییییییییی

سلوووووووووووم

یه وب توی بلاگفا ساختم آدرسش اینه (البته توی پیوندهامم هستش):

fafaworld.blogfa.com

بچه ها دیه اون وب پست میذارم فقط وقتی بلاگفا قاط میزنه بیایم اینجا چطوره؟

چالشششش

رنگ مورد علاقه: صورتی مشکی سفید قرمز

فصل مورد علاقه:زمــسـتــون

غذای مورد علاقه:آبگوشت استیک

میوه مورد علاقه:  گیلاس گلابی آلوچه سبز خیار ترک

گل موردعلاقه: رز(همه رنگاش) گل محمدی هم دوس دارم

حیوان موردعلاقه:خرگوش اسب دلفین

ورزش مورد علاقه: والیبال فوتبال

ترش یا شیرین:تـرش

غذا باید...: بوش تا سه کوچه اونور تر بره

غرور خوبه: اره ولی واسه بعضیا

ترسو یا شجاع: چیزه یعنی راستش ترسو

اهل ریسک کردن هستی؟ کمی تا قسمتی

حرف دلت یا فکرت؟ بعضی جاها دلم بعضی جاها فکرم

ادم باید...: باحال باشه یعنی همه عاشقش باشن

حرف اول اسم: ف

دوست:همه برو بکس وب اعم از(آنا.مائده.مهدیه.س.ب.زهرا.زهرا(16).زری.کتی.مانا.کیمیا.دلارام)بیرون از نت:(آیدا.اسما.مهرآنا.زهرا.یاس.فاطیما)

زندگی....: هعیییییی میگذره

مــرگ: آمادگی کامل دارم براش

خــدا: تنها دوستی که لحظه لحظه باهامه

شــعــر دوس داری؟ از پروین اعتصامی و سهراب سپهری زیاد میخونم

سینما میری: رامهرمز یه سینما داشت چندین ساله پیش بستنش ولی خعلی دوس دارم ...بقیه جاها میرم

سفر: معمولا عید نوروز و تابستونا میریم

رستوران:اوووف میچسبه مخصوصا اگه با دوستات بری

سوسک:خعلیییییی چندشممم میشههه

کیک شکلاتی: دوش میدالم

لواشک: اوففف نگووو

قرمه سبزی: میخورم ولی خعلی دوس ندارم

دیزی سنگی:دوش میدالم

پیاده روی: همینطور 50/50

دوچرخه: خعلیییییییییی باحالهههه

دوست داری کی الان پیشت بود؟خیلیااا

دریا: احساس میکنم کنار دریا خعلی حالم خوبه

جنگل: عاشقشم ولی ریسکش بالاس

برف: عاشقشم

بارون:خعلیییییییییییییی دوس دارم

ابری یا افتابی:اابری

هنرپیشه مورد علاقه ات:بهنوش طباطبایی.طناز طباطبایی

خواننده مورد علاقه ات: مرتضی پاشایی، بنیامین و کلا همه رقمه اگه خوشم بیاد میگوشم

اگه اسمت این نبود دوست داشتی چی بود؟عاشقه اسمه خودمم

دوست داشتی جای کدوم ادم معروف باشی؟ دخدره گلزار(خخخخ وااا خو این چه سئوالی بود دیه ههه)

گواهینامه: ایشالا 18 به بعد

درست چه طوره؟یه شاگرد اولیه آروم (البته تو مدرسه فقط وگرنه بیرون که خودتون میدونین)

انظباط: نا الان همش 20 بودم

اخلاقت: نمودونم اینو باس شوما بگید

الان داری چه اهنگیو گوش میدی؟ همینم مونده به این ظهر آهنگ بذارم تا بیان از خونه بیرونم کنن والا خخ

ممنون از آجی مائده جووونم کـه منو به این چالش دعوت کرد چون هنو بچه ها متوجه به روزرسانی بلاگی نشدن من افراد زیرو دعوت میکنم ولی باید منتظر شیم تا بیان...

آجی مهدیه

آجی دلارام

آجی کوثر

آجی آنا

آجی مائده 16 رضا جمیل نورنیا