پست ثابت

به نام تک نوازنده گیتار هستی...
سلام و خسته نباشید خدمت تمامی بازدیدکنندگان محترم...بر خودم لازم میدونم که قبل از هر چیز تشکر ویژه ای رو خدمت شما عرض کنم که وقت گرانبهاتونو در وبلاگ این حقیر سپری میکنید...امیدوارم با لطف و استعانت خداوند منان نظر شما عزیزان رو جلب کنم... تمام سعیم رو میکنم که فضایی کاملا دوستانه میان بچه های وب ایجاد کنم...از شما خواهش میکنم به چند نکته توجه ویژه داشته باشید:
1)دوستان خواهش میکنم از نام فرد دیگری استفاده نکنید و با نام اون شخص نظر نگذارید چون من خیلی راحت متوجه این موضوع خواهم شد.
2)توهین به هر فرد.قومیت.نژاد و استفاده از کلمات زشت و رکیک تنها نتیجه ای که به همراه خواهد داشت فیلتر و مسدود شدن شما برای ورود به وبلاگ است.
3)سعی نکنید از هویتی جعلی برای معرفی خودتون استفاده کنید.
خدا شاهده و از صمیم قلبم میگم هر کس هر کدوم از این اصول رو زیر پا بگذاره علاوه بر این که ورودش به وبلاگ رو مسدود میکنم هرگز نمیبخشمش و فکر میکنم تنها همین جمله کافی باش تا یاد برخی افراد بیاد که خدا و روز حسابی هم وجود داره.
.
.
.
خخخخ خب دیه خعلــــــــــــــــــی جدی حرف زدم ولی خو میگن جنگ اول به از صلح آخر...والا بوخودا...دوستای گلم بگم که منظورم با شوماها نبوده یه وخ فکر بد نکنید شوما رو چشم من جا دارید و روی صورتم با بعضیا بود...عاشقتونم...امیدوارم لحضات خوشی رو با هم در این وبلاگ سپری کنیم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.